
Equipe de Atendimento
- Total activity 327
- Last activity
- Member since
- Following 0 users
- Followed by 0 users
- Votes 1
- Subscriptions 316
Activity overview
Latest activity by Equipe de Atendimento-
Equipe de Atendimento created an article,
Questions and Answers – 1
I – Is it possible to bridge channels on the Taramps TL 500 amplifier? A: The Taramps TL 500 amplifier does not support bridging its channels. It has 2 channels of 45W RMS at 2 Ohms and is primaril...
-
Equipe de Atendimento created an article,
Protection Modes of T CHIPEO Amplifier Line - Main Causes and How to Resolve Them
>Below are the models related in this article: - T 9,000 CHIPEO (1 Ohm and 2 Ohms). - T 12,000 CHIPEO (1 Ohm and 2 Ohms). Taramps amplifiers from the T CHIPEO line have protections against outpu...
-
Equipe de Atendimento created an article,
Protection Modes of THE BIG BOSS BASS Amplifier Line - Main Causes and How to Resolve Them
>Below are the models related in this article: - THE BIG BOSS 3 BASS 0.5~2 Ohms. - THE BIG BOSS 5 BASS 0.5~2 Ohms. - THE BIG BOSS 8 BASS 0.5~2 Ohms. Taramps amplifiers from the THE BIG BOSS BASS...
-
Equipe de Atendimento created an article,
Protection Modes of SMART BASS Amplifier Line - Main Causes and How to Resolve Them
>Below are the models related in this article: - SMART 3 BASS 0.5~2 Ohms. - SMART 5 BASS 0.5~2 Ohms. - SMART 8 BASS 0.5~2 Ohms. Taramps amplifiers from the SMART BASS line have protections again...
-
Equipe de Atendimento created an article,
Protection Modes of SMART Amplifier Line - Main Causes and How to Resolve Them
>Below are the models related in this article: - SMART 3 1~2 Ohms. - SMART 5 1~2 Ohms. - SMART 8 1~2 Ohms. Taramps amplifiers from the SMART line have protections against output short-circuit, l...
-
Equipe de Atendimento created a post,
O que é a comunidade?
A Comunidade da Central de Ajuda é formada por publicações e comentários organizados em tópicos. As publicações podem incluir dicas, solicitações de recursos ou perguntas. Os comentários podem incl...
-
Equipe de Atendimento created a post,
Gostaria de um modo para os usuários enviarem solicitações de recursos
Você pode adicionar um tópico como esse em sua comunidade. Os usuários finais podem adicionar solicitações de recursos e descrever seus casos de uso. Outros usuários podem comentar nas solicitações...
-
Equipe de Atendimento created a post,
Quais tópicos eu devo adicionar à minha comunidade?
Depende. Se você oferecer suporte a vários produtos, pode adicionar um tópico para cada produto. Se você tiver um produto grande, pode adicionar um tópico para cada tarefa ou área principal do recu...
-
Equipe de Atendimento created a post,
Como conheço a comunidade?
Você pode usar a pesquisa para encontrar respostas. Você também pode navegar pelos tópicos e publicações usando visualizações e filtros. Consulte Conhecendo a comunidade.
-
Equipe de Atendimento created a post,
Colocar uma publicação em destaque
Os gerentes e moderadores de comunidade podem impulsionar algumas publicações colocando-as em destaque no tópico na comunidade da Central de Ajuda. Saiba mais